Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Κ. ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ: «Τα λιοντάρια και τα σκουλήκια»


Δεν ωχριούν μπροστά σε τίποτα...


Το ερχόμενο Σάββατο 14/6/2014 διεξάγονται οι εκλογές στον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο και οι ... «Κυβερνητικές δυνάμεις» που λειτουργούν δήθεν υπέρ του ... κοινωνικού συνόλου και μέσα στα πλαίσια των δημοκρατικών θεσμών, φρόντισαν να με εκβιάσουν μέσω Κυβερνητικής εφημερίδας.



Δημοσιογράφος της εν λόγω εφημερίδας μου τηλεφώνησε για να μάθει σχετικά με την είδηση που έχει «διαρρεύσει» και αφορά την προ ... ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ (!!!) καταδικαστική απόφαση εις βάρος μου και που έχει σχέση όπως ΟΛΟΙ ομολογούν με πολιτική δίωξη, διότι δεν ... συνετίζομαι!

Σε μία δικαστική απόφαση που βρίθουν τα νομικά λάθη, που υπάρχουν βαρύτατες παρανομίες και η οποία δεν έχει ακόμα τελεσιδικήσει ούτε έχει κριθεί αμετάκλητη, αφού ο ΦΣΑ προσφεύγει στον Άρειο Πάγο, ξαφνικά ανακάλυψαν ... λαβράκι.

Όπως ακριβώς είχαν κάνει οι ίδιοι «Κυβερνητικοί κύκλοι» με τα φερέφωνά τους παραμονές εκλογών στον ΦΣΑ τον περασμένο Δεκέμβριο, εξαπολύοντας τόνους λάσπης που όπως αποδείχθηκε εκ του εκλογικού αποτελέσματος επέστρεψε στους ίδιους.

Όπως ακριβώς έκανε και ο ... εκλιπών πολιτικά, Άδωνις Γεωργιάδης με την απίστευτη άνανδρη και απόλυτα συκοφαντική προσωπική επίθεση εναντίον μου ... που είχε σαν αποτέλεσμα την γνωστή κατάληξή του εκτός Κυβέρνησης! Τότε που όλοι αυτοί οι σημερινοί Κυβερνητικοί συνδικαλιστές, όχι μόνο δεν αντέδρασαν όπως θα έπρεπε, αλλά ... λούφαξαν με πλήρη ευδαιμονία.... προσδοκώντας τα οφέλη τους.

Μυαλό δεν βάζουν.... Και συνεχίζουν να συκοφαντούν, να εκβιάζουν και να προσπαθούν να σπιλώσουν συνειδήσεις, προσδοκώντας ίδιον κομματικόν όφελος ...

Δυστυχώς γι’ αυτούς ΔΕΝ πρόκειται να «συνετιστώ» αφού ούτε μόνος μου είμαι, ούτε έχω τίποτα να κρύψω.

Θα παραμείνω όρθιος χωρίς να βασίζομαι σε προεδρικά αξιώματα και χωρίς να προσδοκώ ανταμοιβές προερχόμενες από πειθήνια συμπεριφορά, γνωρίζοντας ότι: « η επιτυχία στηρίζεται στον σεβασμό προς το πρόσωπό μου και στην ιστορία μου, που κανείς μα κανείς δεν μπορεί να παραχαράξει».

Η ψυχική δύναμη που απαιτείται δεν είναι δική μου, αλλά πηγάζει από τους συναδέλφους μου που απέδειξαν πολλές φορές ότι δεν καταλαβαίνουν από ύπουλα χτυπήματα κάτω από την ζώνη.

Και θα το αποδείξουν για ακόμα μία φορά λίαν συντόμως.

Σε εκβιασμούς δεν υπέκυψα ποτέ ... Όποιος γλυτώνει από τα λιοντάρια .... δεν φοβάται τα σκουλήκια!


Κ.ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ