Σάββατο 10 Μαΐου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Κ. ΛΟΥΡΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΑΔΩΝΙ


Το παραλήρημα Γεωργιάδη, ο λαϊκισμός ενός σόουμαν της Κυβέρνησης, η φρίκη που αναδύεται από τον έχοντα βουλευτική ασυλία υπάλληλο της τρόικας δεν έχει όρια... Τα ψεύδη και η προσπάθεια να οδηγήσει τον κλάδο των φαρμακοποιών σε διάσπαση με τις υποδείξεις του για το ποιόν Πρόεδρο πρέπει να έχει και ποιόν όχι, δεν θα περάσει !!! 


Είμαι ... ακόμα ελεύθερος πολίτης και δικαιούμαι να ομιλώ και να συναναστρέφομαι με όποιον θέλω, να φωτογραφίζομαι με προέδρους κομμάτων χωρίς τον φόβο να υποστώ ... κομματικές διώξεις, να διαφωνώ και να συμφωνώ κατά την κρίση μου και να μην υποκύπτω σε εκβιασμούς, πολιτικές διώξεις και απειλές... 



Τον καθιστώ υπεύθυνο και υπόλογο για ό,τι ήθελε συμβεί, εξ αιτίας των δηλώσεών του, σε εμένα ή την οικογένειά μου. Οι ασυναρτησίες του και τα υπονοούμενα για την οικογενειακή μου κατάσταση, δεν θα μείνουν αναπάντητα. Ας μην θεωρεί ότι η βουλευτική του ασυλία θα τον σώσει... 

Τα θηρία όταν καταλαβαίνουν το τέλος τους βρυχώνται και γίνονται επικίνδυνα... Έχουν όμως γνώση οι φύλακες... Και για να μην τον αφήνω σε αγωνία τον πληροφορώ πως, ό,τι και να κάνει... όσο και αν προσπαθεί να υποστηρίξει τον "Τρομερό" φίλο του ... Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ που προστατεύει με όλη του τη δύναμη δεν θα επιβιώσει...

Κ.ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ